جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • دوره ها
  • مدرسین
  • آموزش های کاربردی
    • برق خودرو
    • انژکتور
    • پکیج دیواری
    • ایسیو
    • موتور و گیربکس
    • جلوبندی
 
  • 09055042940
  • idepazh.com@gmail.com
ایده پاژ تعمیرات خودرو
  • صفحه نخست
  • دوره ها
  • مدرسین
  • آموزش های کاربردی
    • برق خودرو
    • انژکتور
    • پکیج دیواری
    • ایسیو
    • موتور و گیربکس
    • جلوبندی
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ایده پاژ تعمیرات خودروآموزش های کاربردیایسیوتنظیم دما فن با ریمپ

تنظیم دما فن با ریمپ

17 مهر 1401
ارسال شده توسط حمید رضا رمضانی
ایسیو ، ویدئو
70 بازدید
https://idepazh.ir/wp-content/uploads/2022/09/تنظیم-دما-فن-با-ریمپ.mp4

کاهش دما خودرو

اگر دما خودرو شما بالاست، با در نظر گرفتن دما ترموستات میتوان با ریمپ این دما را به مقدار لازم کاهش داد. برای درک بهتر این مفهوم شما را به مطالعه این مقاله از ایده پاژ دعوت می کنیم.

دما روشن شدن فن دور کند و دور تند

در خودرو های داخلی دمای روشن شدن فن دور کند نهایتاً می تواند تا ۶ درجه بالاتر از دمای ترموستات کاهش پیدا کند و اگر بیشتر از این کاهش پیدا کند، فن به صورت دائم روشن می ماند لذا باید بدانید که ترموستات چه دمایی دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دمای ترموستات ۷۵ درجه و دمای روشن شدن فن دور کند ۸۸ درجه و دمای روشن شدن فن دور تند ۹۶ درجه است.

ترموستات با درجه 75
هنگامی که کاهش دما صورت می گیرد، باید هر دو دما همزمان کاهش پیدا کنند و همان طور که پیشتر گفته شد نهایت باید ۶ درجه بالاتر از دمای ترموستات باشد.
لذا این دما تا ۸۱ درجه میتواند کاهش پیدا کند. البته موضوع قابل توجه این است که در حالت استاندارد این دما نهایتاً بین ۲ تا ۳ درجه می تواند کاهش پیدا کند و بیشتر از این اتلاف انرژی صورت می گیرد. اما در این خودرو چون نزدیک به واشر زدن است، این دما را بیشتر کاهش می دهیم تا موتور دچار ایراد نشود.

در ادامه چنانچه سوالی در خصوص نحوه کاهش دما فن و چگونگی ریمپ خودرو خود داشتید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نکته مهم خرید پمپ

راهنما خرید پمپ پکیج

علت افت بار پکیج

رفع افت فشار پکیج دیواری

شرح خطای 406070

ارور 40 60 70 در پکیج های ایران رادیاتور

اجزای داخلی پکیج

اجزای داخلی پکیج دیواری

ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور

دلایل ناک زدن موتور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • انژکتور
  • ایسیو
  • برق خودرو
  • پکیج دیواری
  • جلوبندی
  • موتور و گیربکس
  • ویدئو
نوشته‌های تازه
  • راهنما خرید پمپ پکیج
  • رفع افت فشار پکیج دیواری
  • ارور 40 60 70 در پکیج های ایران رادیاتور
  • اجزای داخلی پکیج دیواری
  • ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور
دوره 0 تا 100 تعمیرات پکیج
درباره ایده پاژ

در سال 1390 ایده پاژ را تاسیس کرده تا پیچیدگی ورود به بازار کار تخصصی را به یک آموزش ساده و قابل فهم برای شما تبدیل کنیم.

  • مشهد - بلوار فلسطین - فلسطین 7 - پلاک 86
  • 09055042940
  • idepazh.com@gmail.com
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • لیست دوره ها
اینماد
سامانه
logo-samandehi

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت