رفع خطای ولتاژ سیستم تغذیه در ECU زیمنس
تکنیک عیب یابی ولتاژ سیستم تغذیه ای سی یو
یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن خطای ولتاژ سیستم زیمنس در ecu میشود ؛ مشکل سیم کشی پایه 66 تا پایه ۴ رله دوبل است. در ادامه شما را به مطالعه چگونگی رفع خطای ولتاژ سیستم تغذیه در ECU زیمنس در این مقاله از ایده پاژ دعوت می نماییم.
جعبه فیوز، رله دوبل، سیم کشی، کوئل، رله فن کند و ECU از خطاهای ولتاژ سیستم خودرو هستند. در ادامه قصد داریم، به آموزش نحوه سیم کشی در زمانی که باعث به وجود آمدن خطای ولتاژ در سیستم خودرو میشود بپردازیم.
سیم کشی و رفع خطای ولتاژ تغذیه
از پایه ۴ رله دوبل مستقیما به پایه ۶۶ ECU می رود. اگر این سیم مقاومت درونی و یا هر اتفاق بیفتد که باعث شود مقاومت و عمر آن کاهش پیدا کند، برای آن یک عدد رله تقویت 66 نصب می کنیم. از دلایل دیگر احتیاج داشتن به رله تقویت این است که این سیم ها یک انشعاب می خورند و یک پایه به فن و یک پایه به کویل دوبل وصل می شود.به همین علت این رله به تقویت احتیاج دارد.
نصب رله تقویت کویل
در این قسمت قصد داریم، به نصب رله تقویت کویل بپردازیم:
یک رله ۴ پایه داریم و پایه های ایسیو زیمنس شامل: 30،85،87 و 86 مطابق تصویر قرار می گیرند.
پایه ۸۵ رله را به منفی بدنه و پایه 30 را به یک برق مثبت ۱۲ ولت وصل می کنیم. پایه ۶۶ را از رله دوبل خارج و آن را به ۸۶ وصل می کنیم. از پایه 87 به پایه 66 ECU متصل می کنیم.
9 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
استاد خدا خیرت بده. حقيقتا این موضوع را کمتر کسی میدونه. پیروز باشید
سلام خیلی ممنون از شما
برای دریافت آخرین اخبار در زمینه ایسیو بر روی این لینک کلیک کنید
سلام
به نظرم رله دوبل ب ایسیو برق نمیده برعکسه ایسیو منفی میده .بعد این رله برا کویل نصب میشه.یک توضیح میدید لطفا!
ایسیو ، سوزن انژکتور ، پمپ بنزین و منفی کوئل از رله دوبل تغذیه میشن
سلام
مهندس جان سیم برقی که از 4رله دوبل میره برای 66 ایسیو از وسط قطع کنیم یا سیم رو زخمی کنیم
هنگام روشن کردن خودرو ۲۰۶ در صورتی که چراغ چک روشن نشه امپر پشت خودرو هم قطعا روشن نمیشه چه کار باید کرد ؟
سلام و درود
چراغ چک یکی از عواملی اصلی که حالت آماده به کار(روشن شدن) ایسیو را نمایش میدهد. به گفته متخصص ایسیو فنی حرفه ای ایده پاژ روشن نشدن چراغ چک عوامل متعددی دارد ممکن است که: .1.برق ورودی ایسیو قطع شده باشد 2.برق باسوئیچ مشکل دار باشد 3.مشکل نرم افزاری(باید مجدد ایسیو خام شودو تعریف سوئیج انجام شود یا ایسیو بدون کد و تست شود که بدون کد چه زمانی را برای ما کار میکند.نوع ایسیو نیز حائز اهمیت است که هر کدام مدل خاصی برای بدون کد کردن دارد(s2000، 744،745،j34.j35) این امر بستگی ب نوع ایسیو نصب شده روی ماشین دارد؛که هر کدام دلایل مخصوص خود را دارند.
سلام وقت بخیربرای تعمیر تغذیه سنسور فشار چکاری باید انجام بدیم
سلام و درود
در پاسخ به تعمیر تغذیه سنسور فشار باید بگوییم که سنسور مپ دو حالت دارد که یکی مربوط به فشار و دیگری دماست.اما اگر قسمت تغذیه که برق 5 ولت دارد به مشکل خورده باشد میتوانیم از برق 5 ولت دریچه گاز برای آن استفاده کنیم .