جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • دوره ها
    • دپارتمان تعمیرات خودرو
    • دپارتمان تاسیسات
    • دپارتمان برق و الکترونیک
    • دپارتمان فناوری اطلاعات
    • دپارتمان مالی و حقوقی
    • دپارتمان کسب و کار
  • مدرسین
  • آموزش های رایگان
    • آموزش های تعمیرات خودرو
    • مقالات آموزشی برق و الکترونیک
    • مقالات آموزشی تاسیسات
  • تماس با ما
 
  • 09154216328
  • info@idepazh.ir
ایده پاژ
  • صفحه نخست
  • دوره ها
    • دپارتمان تعمیرات خودرو
    • دپارتمان تاسیسات
    • دپارتمان برق و الکترونیک
    • دپارتمان فناوری اطلاعات
    • دپارتمان مالی و حقوقی
    • دپارتمان کسب و کار
  • مدرسین
  • آموزش های رایگان
    • آموزش های تعمیرات خودرو
    • مقالات آموزشی برق و الکترونیک
    • مقالات آموزشی تاسیسات
  • تماس با ما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ایده پاژآموزش های کاربردیآموزش های تعمیرات خودروعلت خرابی سر پلوس

علت خرابی سر پلوس

۱۴۰۱-۰۷-۱۶
ارسال شده توسط rezamashhadi
آموزش های تعمیرات خودرو ، ویدئو های آموزشی
1.53k بازدید
https://idepazh.ir/wp-content/uploads/2022/08/خرابی-سر-پلوس.mp4

عیب یابی سرپلوس

فهرست مطالب: نمایش
1. عیب یابی سرپلوس
1.1. گریس کاری پلوس
1.2. یک توصیه!

یکی از ایراداتی که در خودرو به وجود می آید و اکثرا با آن مواجه می شوند، این است که در هنگام دور زدن با خودرو صدا تق تق به صورت متوالی از چرخ ها به گوش می‌رسد، که این صدا مربوط به سر پلوس است. پس برای رفع این مشکل در این مقاله از ایده پاژ همراه ما باشید.

گریس کاری پلوس

علل خرابی سرپلوس متفاوت هستند، جدا از اینکه باید برای سر پلوس از جنس باکیفیت استفاده شود، به نحوه گریس کاری سر پلوس نیز باید توجه شود. بعضی افراد هنگامی که قصد دارند سر پلوس را تعویض کنند ابتدا میل پلوس را جا زده، روی محفظه ساچمه ها را گریس میزنند سپس آن را می بندند، اما باید بدانید این کار اشتباه است. در صورتی که گریس باید به گونه ای تزریق شود که کاملاً از بین ساچمه ها بیرون زده و بعد میل پلوس جا زده شود.

یک توصیه!

پیشنهاد می شود در کنار گریس چند قطره روغن به این ساچمه ها زده شود. چرا که گریس مورد استفاده نسوز است و تا دما آن بالا برود و مسیر به ساچمه ها را پیدا کند، زمان زیادی صرف خواهد شد و همین باعث کاهش عمر سرپلوس میشود. پس حتما به این نکته توجه کنید که زمان تعویض سر پلوس، گریس باید داخل محفظه نفوذ کند.

چنانچه سوالی در ارتباط با تعویض سرپلوس و نحوه گریس کاری آن داشتید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

موتور تیوفایو چیست
موتور تیوفایو چیست؟ نقاط قوت و ضعف موتورهای TU5
خراب شدن رله دوبل
عیب یابی رله دوبل
علت روشن نشدن چراغ دینام
روشن نشدن چراغ دینام
انتخاب روغن موتور مناسب
انتخاب روغن موتور
خانه هوشمند چیست؟
هوشمندسازی ساختمان یا BMS چیست؟ ⚡️ شناخت کامل
تفاوت کاربراتور و انژکتور
موتور کاربراتوری و انژکتوری: انتخابی دشوار!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نوشته‌های تازه
  • نمونه سوالات ماشین لباسشویی ✅همراه با پاسخ ✅رایگان
  • نکات مهم در سیم کشی برق ساختمان + لیست ابزارهای مورد نیاز
  • موتور تیوفایو چیست؟ نقاط قوت و ضعف موتورهای TU5
🎁دریافت تخفیف دوره های فنی حرفه ای🎁

تخفیف دوره های فنی و حرفه ای

دسته‌ها
  • آموزش های تعمیرات خودرو
  • مقالات آموزشی
  • مقالات آموزشی برق و الکترونیک
  • مقالات آموزشی تاسیسات ساختمان
  • ویدئو های آموزشی
درباره ایده پاژ

در سال 1390 ایده پاژ را تاسیس کردیم تا پیچیدگی های ورود به بازارکار را به یک آموزش ساده و قابل فهم برای شما تبدیل کنیم.

  • مشهد - فلسطین 7 - پلاک 86
  • 09330761741 | 09929553307
  • info@idepazh.ir
  • دوره های فنی حرفه ای مشهد
  • درباره ما
  • ایده پاژ لایف
  • آموزش تعمیرات پکیج مشهد

آیکون تخفیف دوره ها اطلاع رسانی دوره ها و تخفیف های ویژه

آیکون یوتیوب ایده پاژ مشاهده ویدئو های آموزشی

آیکون اینستاگرام ایده پاژ کافیه در اینستاگرام idepazh را جستجو کنید!

اینماد
سامانه
logo-samandehi

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت