جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • دوره ها
  • مدرسین
  • آموزش های کاربردی
    • برق خودرو
    • انژکتور
    • پکیج دیواری
    • ایسیو
    • موتور و گیربکس
    • جلوبندی
 
  • 09055042940
  • idepazh.com@gmail.com
ایده پاژ تعمیرات خودرو
  • صفحه نخست
  • دوره ها
  • مدرسین
  • آموزش های کاربردی
    • برق خودرو
    • انژکتور
    • پکیج دیواری
    • ایسیو
    • موتور و گیربکس
    • جلوبندی
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ایده پاژ تعمیرات خودروآموزش های کاربردیجلوبندیعلت خرابی سر پلوس

علت خرابی سر پلوس

16 مهر 1401
ارسال شده توسط حمید رضا رمضانی
جلوبندی ، ویدئو
123 بازدید
https://idepazh.ir/wp-content/uploads/2022/08/خرابی-سر-پلوس.mp4

عیب یابی سرپلوس

یکی از ایراداتی که در خودرو به وجود می آید و اکثرا با آن مواجه می شوند، این است که در هنگام دور زدن با خودرو صدا تق تق به صورت متوالی از چرخ ها به گوش می‌رسد، که این صدا مربوط به سر پلوس است. پس برای رفع این مشکل در این مقاله از ایده پاژ همراه ما باشید.

گریس کاری پلوس

علل خرابی سرپلوس متفاوت هستند، جدا از اینکه باید برای سر پلوس از جنس باکیفیت استفاده شود، به نحوه گریس کاری سر پلوس نیز باید توجه شود. بعضی افراد هنگامی که قصد دارند سر پلوس را تعویض کنند ابتدا میل پلوس را جا زده، روی محفظه ساچمه ها را گریس میزنند سپس آن را می بندند، اما باید بدانید این کار اشتباه است. در صورتی که گریس باید به گونه ای تزریق شود که کاملاً از بین ساچمه ها بیرون زده و بعد میل پلوس جا زده شود.

یک توصیه!

پیشنهاد می شود در کنار گریس چند قطره روغن به این ساچمه ها زده شود. چرا که گریس مورد استفاده نسوز است و تا دما آن بالا برود و مسیر به ساچمه ها را پیدا کند، زمان زیادی صرف خواهد شد و همین باعث کاهش عمر سرپلوس میشود. پس حتما به این نکته توجه کنید که زمان تعویض سر پلوس، گریس باید داخل محفظه نفوذ کند.

چنانچه سوالی در ارتباط با تعویض سرپلوس و نحوه گریس کاری آن داشتید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نکته مهم خرید پمپ

راهنما خرید پمپ پکیج

علت افت بار پکیج

رفع افت فشار پکیج دیواری

شرح خطای 406070

ارور 40 60 70 در پکیج های ایران رادیاتور

اجزای داخلی پکیج

اجزای داخلی پکیج دیواری

ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور

علت ریمپ کردن کارخانه

علت ریمپ نکردن کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • انژکتور
  • ایسیو
  • برق خودرو
  • پکیج دیواری
  • جلوبندی
  • موتور و گیربکس
  • ویدئو
نوشته‌های تازه
  • راهنما خرید پمپ پکیج
  • رفع افت فشار پکیج دیواری
  • ارور 40 60 70 در پکیج های ایران رادیاتور
  • اجزای داخلی پکیج دیواری
  • ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور
دوره 0 تا 100 تعمیرات پکیج
درباره ایده پاژ

در سال 1390 ایده پاژ را تاسیس کرده تا پیچیدگی ورود به بازار کار تخصصی را به یک آموزش ساده و قابل فهم برای شما تبدیل کنیم.

  • مشهد - بلوار فلسطین - فلسطین 7 - پلاک 86
  • 09055042940
  • idepazh.com@gmail.com
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • لیست دوره ها
اینماد
سامانه
logo-samandehi

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت